reklama

Nekalé praktiky u T-mobile.

Priznám sa, Eurotel som od jeho vzniku príliš nemusel. Vždy bol šialene drahý, signál nemal nikde a v našom meste mali takmer všetci Orange (Globtel). No, po 10 rokoch iba u Orange mi došla trpezlivosť a kúpil som si aj u T-mobile paušál. Chyba.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (38)

Orange je fajn, len volania na T-mobile po vyčerpaní paušálu sú drahšie ako keď volám na New Zaelnad. A to sa v Orange ešte nehanbia robiť si reklamu, že 84% hovorov ostáva v ich sieti... Však kto by volal z Orange na T-mobile, keď je pomaly lacnejšie ísť autom a povedať to osobne??? Toto bol dôvod prečo som pristúpil k tomu, že všade chodím ako truhlík s dvomi mobilmi.

No poďme k T-mobilu. Po 30 idiotských reklamných smskách čo mi T-mobil poslal (inak neskutočne mi to lezie na nervy) prišla jedna vcelku zaujímavá: „Vyskúšajte ZADARMO Volací tón. Váš volajúci bude počuť pesničku. Pošlite XY na číslo xxx“ To zadarmo bolo v tej smske veľkými písmenami, nie že by som to chcel len ja zvýrazniť. Vravím, si fajn, bude hrať pesnička, keď mi bude niekto volať. Prešiel mesiac a mne prišla ďalšia faktúra. Skoro mi oči z jamiek vypadli, keď som na faktúre zbadal riadok: „Volací tón“ za cca 1 Euro s DPH (nejde o to euro, ide o princíp). Však to malo byť ZADARMO. Vravím si OK, asi sa pomýlili, volám na callcentrum. Milá teta ma hneď vyviedla z omylu. Je to zadarmo, ale len na mesiac. Potom sa už cvaká plná taxa. Pokojným hlasom som jej zaďakoval a zložil som. Viac tam už volať nebudem. Nebude prečo. Paušál jednoducho zruším.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže vážený T-mobile. Kvôli 1 Euru prídeš o zákazníka. Ale tak Ti treba. Nemáš klamať ľudí. V tej sms nebolo, že vyskúšajte zadarmo na 1 mesiac. Bolo tam ZADARMO. Alebo nemohli mi po mesiaci poslať sms, „Volací tón ZADARMO Vám už konči, ak ho chcete zrušiť pošlite xyz na číslo abc?“ Alebo „Od nasledujúceho mesiaca Vám budeme účtovať za Volací tón toľko a toľko. Nič. Vykašľali sa na mňa a navyše ma aj oklamali.

Z uvedeného vyplýva, že T-mobile je asi na tom strašne zle, keď potrebuje klamstvom nadháňať pár drobných a za pár mesiacov možno skrachuje. Potom si bude Orange robiť reklamu, že 98% hovorov ostáva v jeho sieti (po 1% zostane do O2 a pevnej linky). U mňa každopádne T- mobile skončil.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Možno som jediný, čo je na takéto veci citlivý, ale keby bolo takých ľudí viac, mobilní operátori by si nemohli robiť čo chcú. Uvidíme.

Ľubomír Heinrich

Ľubomír Heinrich

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Takmer vždy nespokojný občan. No v poslednej dobe už občan značne rezignovaný... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéVšeobecné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu